Individualus darbas su mokiniais:
– analizuoti mokinio interesų, charakterio, pažinimo procesų ypatumų, šeimyninių sąlygų, bendravimo, sveikatos būklę;
– pagalba mokinių socializacijos procese, skatinant ir organizuojant jų dalyvavimą meninės saviraiškos būreliuose, klubuose, centruose;– pagalba įveikiant mokinių mokymosi sunkumus ir sprendžiant mokymo proceso problemas;
– betarpiškas bendravimas su mokiniais.
Darbas su klasės auklėtoju ir kitais pedagogais:
– organizuoti ir skatinti pedagogus dalyvauti kūrybinėje veikloje, diegti komandinės veiklos principus;
– tobulinti mokinių ir pedagogų bendravimo įgūdžius įvairių renginių, užsiėmimų metu;
– organizuoti pažintinę veiklą už progimnazijos ribų;
– išsiaiškinti grupės, komandos nuomonę ar požiūrį, situacijų, reikalų, problemų sprendimo galimybes taikant diskusijų, aktyvaus susirinkimo bei kitus pažinimo, bendradarbiavimo metodus.
Tarpinstitucinės veiklos organizavimas ir koordinavimas:
– burti tėvus, pedagogus, būrelių, organizacijų vadovus bendram tikslui ir inicijuoti tokio sambūrio veiklą;
– teikti specialistų, gebančių padėti spręsti iškilusias problemas, komandą ir koordinuoti jos veiklą.
Progimnazijos socialinė pedagogė Tatjana Šalakitskaja
Darbo laikas:
Savaitės diena | Darbo pradžia | Darbo pabaiga | Laikas pietums |
Pirmadienis | 7.45 | 11.45 | – |
Antradienis | 7.45 | 11.45 | – |
Trečiadienis | 7.45 | 11.45 | – |
Ketvirtadienis | 7.45 | 11.45 | – |
Penktadienis | 7.45 | 14.15 | 11.00–11.30 |