2018–2019 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Platusis veiklos kokybės įsivertinimas, 2018 m.
Bendrojo ugdymo mokyklų (BUM) įsivertinimo ir pažangos ataskaitos rezultatai, 2018 m.
2017–2018 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Platusis veiklos kokybės įsivertinimas, 2017 m.
Bendrojo ugdymo mokyklų (BUM) įsivertinimo ir pažangos ataskaitos rezultatai, 2017 m.
2016–2017 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Giluminis veiklos kokybės įsivertinimas, 2017 m.
2016 m. mokyklų pažangos ataskaitos ŠVISe
http://svis.emokykla.lt/lt/index/a_view/42
2015 – 2016 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Platusis veiklos kokybės įsivertinimas, 2015 m.
Temų diagramos (2015)
Bendrojo ugdymo mokyklų (BUM) įsivertinimo ir pažangos anketos rezultatai (2016 m.)
2014 – 2015 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Platusis veiklos kokybės įsivertinimas, 2014 m.
Sričių diagramos (2014)
Bendrojo ugdymo mokyklų (BUM) įsivertinimo ir pažangos anketos rezultatai (2015 m.)
2015 m. mokyklų pažangos ataskaitos
2013 – 2014 m. m. veiklos įsivertinimo rezultatai:
Bendrojo ugdymo mokyklų (BUM) įsivertinimo ir pažangos anketos rezultatai (2014 m.)
2014 m. mokyklų pažangos ataskaitos čia.
Ruošdami Bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo ir pažangos anketai duomenis, paprašėme mokytojų anoniminėse anketose išsakyti savo nuomonę apie mokyklos išskirtinumą, apie tai, kuo mes esame saviti, ką darome kitaip.
Mokytojai nuoširdžiai pasidalijo savo mintimis ir išskyrė šiuos dalykus:
- gerbiame kiekvieną mokinį, juo rūpinamės,
- esame imlūs pokyčiams, į mokymo procesą diegiame naujas inovatyvias technologijas,
- kuriame saugią aplinką, kurioje visapusiškai ugdosi įvairių tautybių vaikai,
- glaudžiai bendradarbiaujame su tėvais, įtraukiame juos į veiklas,
- aktyviai dalyvaujame respublikos, rajono projektuose, konkursuose, olimpiadose, akcijose, įvairiuose kituose renginiuose,
- esame svetingi, tolerantiški, organizuoti, kūrybiški, rūpestingi,
- puoselėjame įvairių tautų tradicijas,
- puoselėjame turimas ir kuriame naujas progimnazijos tradicijas,
- organizuojame prasmingus, laiko patikrintus renginius,
- turime gražiai sutvarkytą „gyvą“ muziejų,
- įkūrėme šiuolaikinių technologijų edukacinę laboratoriją,
- įkūrę aktyviai veikiantį ekologinį klubą „Žuvėdra“,
- turime kompetentingus vadovus,
- turime visas sąlygas asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui.
Mes siekiame pačių geriausių rezultatų ir norime, kad visi mūsų progimnazijos bendruomenės nariai galėtų pasakyti – mes čia laimingi!