Specialiojo pedagogo veiklos turinys:
– atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
– bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), PPT specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
– padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo(-si) turinį specialiojo pedagogo kabinete, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
– pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams mokomąją medžiagą, modifikuoti ir adaptuoti bendrąsias programas;
– teikia metodinę pagalbą mokytojams, tėvams;
– tvarko ir pildo savo darbo dokumentus, dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje;
– formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių turinčius mokinius.
Progimnazijos specialioji pedagogė,
logopedė Svetlana Fedatenkova
Darbo laikas:
Savaitės diena | Darbo pradžia | Darbo pabaiga | Laikas pietums |
Pirmadienis | 7.30 | 15.00 | 12.00–12.30 |
Antradienis | 7.30 | 16.19 | 11.00–11.30 |
Trečiadienis | 7.30 | 15.00 | 12.00–12.30 |
Ketvirtadienis | 11.00 | 16.00 | – |
Penktadienis | 11.00 | 14.20 | – |