Mokykla atvira visuomenei ir šeimai. Akivaizdu, jog siekiant bendradarbiauti, būtinas žmonių susitikimas ir bendravimas. Jo dėka tėvai tampa ne pasyviais stebėtojais, o patys įsitraukia į mokyklos veiklą, kuri įvairiomis formomis užtikrina tėvų dalyvavimą ugdymo procese.
Š. m. spalio 17 d. mokykloje vyko visuotinis tėvų susirinkimas. Darbotvarkėje buvo numatyti keli klausimai: supažindinti susirinkusiuosius su mokyklos perspektyva 2012 – 2015 metais, išrinkti tėvus į Mokyklos tarybą, aptarti vaikų saugumą mokykloje ir namuose.
Mokyklos direktorius J. Semaško, pasveikinęs mokinių tėvelius, išsamiai aptarė mokyklos ugdymo strategiją ir paaiškino mokyklos prioritetus.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Archipova supažindino susirinkusius tėvelius su aukščiausios savivaldos institucijos, jungiančios mokinių, jų tėvų ir pedagogų atstovus svarbiausiems mokyklos veiklos uždaviniams spręsti – Mokyklos tarybos – darbo pobūdžiu, nuostatais, tikslais ir uždaviniais, akcentavo šios tarybos veiklos svarbą.
Po direktoriaus pavaduotojos informacinio pranešimo buvo paskelbtas tėvų, susirinkimo metu išrinktų į Mokyklos tarybą, sąrašas. Tai A. Januševskij (1A klasės mokinių tėvų atstovas), A. Gavrilova ( 10R kl.), N. Kujelienė ( 6L kl.).
Rimtą oficialiosios dalies nuotaiką išsklaidė smagus mokinių koncertas. Muzikos mokytojos D.Černiauskienės paruošti jaunieji dainorėliai atliko nuotaikingas dainas, o mokytojos V.Montrimienės vadovaujami šokių būrelio nariai džiugino šokiais.
Pasibaigus koncertui, tėvai ir mokytojai klausėsi žinomo psichologo E. Karmazos paskaitos „Vaikų saugumas mokykloje ir namuose“. Lektorius ne vienerius metus dirba su mokiniais ir jų tėvais daugelyje Lietuvos mokyklų, padeda išspręsti iškilusias problemas, pateikia daug naudingų patarimų ne tik mokytojams, bet ir mokinių tėvams. Užsiėmimo metu E. Karmaza labai šiltai, geranoriškai, taktiškai, pagarbiai bendravo su auditorija, užduodavo klausimus ne tik mokytojams, tėvams, bet ir salėje esantiems vaikams. Tėveliai ir mokiniai noriai sutikdavo padėti lektoriui suvaidinti tam tikras situacijas, vėliau ieškoti jų sprendimo būdų. Psichologas pateikė daug gyvenimiškų pavyzdžių, kodėl vaikai gali jaustis nesaugiai. Patarė tėvams ir mokytojams, ką reikėtų daryti, norint užtikrinti mokinių saugumą tiek mokykloje, tiek namuose. Susirinkimo dalyviai išgirdo nemažai naudingų patarimų, kokiais būdais, priemonėmis būtų galima užtikrinti mokinių saugumo jausmą juos supančioje aplinkoje.
Po paskaitos mokinių tėvai bendravo su klasių auklėtojais ir dalykų mokytojais.