Bendruomenės diena 2019
Karjeros diena 2019
Bendruomenės diena 2018
Bendruomenės diena 2017
Bendruomenės diena 2016
Karjeros diena 2016
Karjeros diena 2014
Padėkos diena 2014m.
Padėkos dienos šventė
Archyvai

Archive for spalio 19th, 2012

    

      Mokykla atvira visuomenei ir šeimai. Akivaizdu, jog siekiant bendradarbiauti, būtinas žmonių susitikimas ir bendravimas. Jo dėka tėvai tampa ne pasyviais stebėtojais, o patys įsitraukia į mokyklos veiklą, kuri įvairiomis formomis užtikrina tėvų dalyvavimą ugdymo procese.
      Š. m. spalio 17 d. mokykloje vyko visuotinis tėvų susirinkimas.  Darbotvarkėje buvo numatyti keli klausimai: supažindinti susirinkusiuosius su mokyklos perspektyva 2012 – 2015 metais, išrinkti tėvus į Mokyklos tarybą, aptarti vaikų saugumą mokykloje ir namuose.
      Mokyklos direktorius J. Semaško, pasveikinęs mokinių tėvelius, išsamiai aptarė mokyklos ugdymo strategiją ir paaiškino mokyklos prioritetus.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Archipova supažindino susirinkusius tėvelius su aukščiausios savivaldos institucijos, jungiančios mokinių, jų tėvų ir pedagogų atstovus svarbiausiems mokyklos veiklos uždaviniams spręsti  –   Mokyklos tarybos  – darbo pobūdžiu, nuostatais, tikslais ir uždaviniais,  akcentavo šios tarybos veiklos svarbą.
Po direktoriaus pavaduotojos informacinio pranešimo buvo paskelbtas tėvų, susirinkimo metu  išrinktų į Mokyklos tarybą, sąrašas. Tai A. Januševskij (1A klasės mokinių tėvų atstovas), A. Gavrilova ( 10R kl.), N. Kujelienė ( 6L kl.).
       Rimtą oficialiosios dalies nuotaiką išsklaidė smagus mokinių koncertas. Muzikos mokytojos D.Černiauskienės paruošti jaunieji dainorėliai atliko nuotaikingas dainas, o mokytojos V.Montrimienės vadovaujami šokių būrelio nariai džiugino šokiais.
       Pasibaigus  koncertui, tėvai ir mokytojai klausėsi žinomo psichologo E. Karmazos paskaitos „Vaikų saugumas mokykloje ir namuose“. Lektorius ne vienerius metus dirba su mokiniais ir jų tėvais daugelyje Lietuvos mokyklų, padeda išspręsti iškilusias problemas, pateikia daug naudingų patarimų ne tik mokytojams, bet ir mokinių tėvams. Užsiėmimo metu E. Karmaza labai šiltai, geranoriškai, taktiškai, pagarbiai bendravo su auditorija, užduodavo klausimus ne tik mokytojams, tėvams, bet ir salėje esantiems vaikams. Tėveliai ir mokiniai noriai sutikdavo padėti lektoriui suvaidinti tam tikras situacijas, vėliau ieškoti jų sprendimo būdų. Psichologas pateikė daug gyvenimiškų pavyzdžių, kodėl vaikai gali jaustis nesaugiai. Patarė tėvams ir mokytojams, ką reikėtų daryti, norint užtikrinti mokinių saugumą tiek mokykloje, tiek namuose. Susirinkimo dalyviai išgirdo nemažai naudingų patarimų, kokiais būdais, priemonėmis būtų galima užtikrinti mokinių saugumo jausmą juos supančioje aplinkoje.
       Po paskaitos mokinių tėvai bendravo su klasių auklėtojais ir dalykų mokytojais.

 

      

      Šeima ir mokykla yra dvi svarbiausios vaiko ugdymo institucijos, kurių bendradarbiavimas – viena iš sėkmingo ugdymo sąlygų. Norint sėkmingai ugdyti bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas mokykloje ir už jos ribų, siekiant prasmingo dialogo su tėvais ir kuriant šiltą klimatą, be įtampos, pagrįstą tarpusavio parama ir pasitikėjimu, mokykloje taikomos įvairios darbo su tėvais formos, organizuojamos veiklos.
      2012 m. spalio 16 d. mokykloje vyko metodinė konferencija 5 klasių mokinių tėvams „Penktokų adaptacija“. Konferencijos pradžioje kalbėjęs mokyklos direktorius J. Semaško skatino visus aktyviai bendradarbiauti, drauge aptarti darbo tikslus ir uždavinius, metodus ir ugdymo priemones, suderinti šeimos ir pedagogų lūkesčius. Žinant, jog susirinkusiems penktokų tėveliams rūpi jų vaikų pasiekimai, direktorius aptarė penktų klasių mokinių ugdymo aktualijas ir informavo apie tėvų galimybę dalyvauti mokyklos savivaldoje bei netrukus įvyksiančius rinkimus į Mokyklos tarybą.
       Kadangi šiais mokslo metais mokykloje yra penkios penktos klasės, tai į Mokyklos tarybą buvo pasiūlyta išrinkti du penktų klasių tėvų atstovus.  Po rinkimų komisijos pirmininkės paaiškinimų ir kandidatų pristatymo bei prisistatymo, slaptu balsavimu buvo renkami du tėvų atstovai (kiti trys bus išrinkti iš kitų klasių mokinių tėvų), kuriais tapo Česlavas Lipnickis ir Jelena Vološinienė. Jiedu, priėmę sveikinimus ir palinkėjimus dirbant Mokyklos taryboje, pripažino, jog laukia atsakingas darbas svarstant aktualiausius mokyklos veiklos klausimus.
Turėdami mintyse tai, jog tėvų dalyvavimas mokyklos gyvenime turi reikšmės mokinių pasiekimams, motyvacijai, savivertei ir elgesiui, tėvams buvo pristatyti įdomūs ir daug informacijos pateikiantys pranešimai.  Po išsamios mokyklos psichologės analizės ,,5 klasių mokinių adaptacijos tyrimas“, mokyklos metodinės tarybos  pirmininkė M.Krasovskaja perskaitė pranešimą „Metodų įvairovė dirbant su 5 klasių mokiniais“. Pranešime mokytoja pabrėžė svarbumą mokyti ir mokytis – tai reiškia planuojant, apmąstant ir įgyvendinant tikslus, veikti kartu ir sutartinai, kalbėjo apie motyvacijos skatinimą, ugdymo metodus ir jų taikymą dirbant su penktų klasių mokiniais. Tėveliai, stebėdami medžiagą ekrane, galėjo palyginti pradinio ugdymo ir naujojo etapo panašumus ir skirtumus, susipažinti su vadinamuoju ,,penktoko sindromu“ ir įvertinti situaciją, į kurią patenka penktokas. Be abejo, tėvams buvo duota nemažai patarimų, kurie padėtų kryptingam vaiko ugdymui(si).
        Klasių auklėtojų metodinės grupės pirmininkė, istorijos mokytoja R. Skripskaitė Li pranešime ,,Tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas formuojant vaikų asmenybę“ dalijosi mintimis apie veiksmingus auklėjimo būdus šeimoje ir mokykloje. Mokytoja labai konkrečiai, pateikdama pavyzdžių aiškino, kokie yra keliami bendri reikalavimai tėvams ir mokytojams.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui V.Montrimienė susirinkusiems mokinių tėvams kalbėjo apie mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius tenkinantį  neformalųjį švietimą mokykloje. Pavaduotoja teigė, jog neformalusis ugdymas išsiskiria savo tikslais, metodais, mokymosi aplinka, lygiaverčiu santykiu tarp mokytojo ir vaiko. Neformalioje aplinkoje pažinimo procesas mokiniui malonus ir atpalaiduojantis, nes pagrindinis dėmesys kreipiamas ne į rezultatą, o į procesą, ne į mokomą dalyką, bet į vaiko individualybę. Pavaduotoja minėjo, jog mokykloje mokiniui teikiamos pasirinkimo galimybės kūrybinei veiklai pagal jo asmeninius pomėgius ir galimybes. Tėveliams buvo įdomu sužinoti ir apie popamokinius renginius, projektus bei tradicines šventes, į kurių rengimą taip pat įtraukiami ir penktų klasių mokiniai.
        Apibendrinant metodinę konferenciją penktų klasių mokinių tėvams, norisi pasakyti, jog nuolatinis mokyklos administracijos dėmesys, mokytojų kompetencija, atsakingas požiūris į ugdymo procesą ir tėvelių geranoriška pagalba padės mūsų penktokams sėkmingai tęsti ugdymąsi bei siekti konkrečių tikslų.  
 
Rekvizitai

Švenčionių progimnazija
Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Lentupio g. 32,
LT-18126 Švenčionys
Tel. (8 387) 51 732
El.p. info@svprogimnazija.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas 190505971

Pamokų laikas

Visomis savaitės dienomis, išskyrus trečiadienį
1. 8.00- 8.45   (10 min.)
2. 8.55 – 9.40  (20 min)
3. 10.00- 10.45 (20 min)
4. 11.05-11.50  (20 min)
5. 12.10-12.55  (20 min)
6. 13.15-14.00 (5 min)
7. 14.05-14.50  (5 min)
8. 14.55-15.40

Trečiadieniais
1. 8.00- 8.45   (10 min.)
2. 8.55 – 9.40  (20 min)
3. 10.00- 10.45 (20 min)
4. 11.30-12.15  (45 min)
5. 12.35-13.20  (20 min)
6. 13.40-14.25 (5 min)
7. 14.30-15.15  (5 min)

Tvarkaraščiai

Pamokų tvarkaraštis I pusm.

Neformaliojo švietimo tvarkaraštis
Mokyklinių autobusų tvarkaraštis

Valgiaraščiai

Mokamas maitinimas

Nemokamas maitinimas

Nuorodos

Naudinga informacija:

Olweus(OPKUS)

Dienynas

Elektroninis pažymėjimas

 

Vaikų linija

Tėvų linija

Perspėjimas ir informavimas

Informacinė sistema

Švietimo naujovės

Rajono aktualijos

2012 m. spalio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Rgs   Lap »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031