Archive for rugsėjo 14th, 2016
2016 metų rugsėjo 10-ąją (šeštadienį) 7c klasės auklėtoja Alina Bura su savo auklėtiniais ir jų tėveliais surengė žygį dviračiais ir baidarėmis.
Anksti pakirdę ir jau 9 valandą susirinkę prie mokyklos sėdome į autobusą ir iškeliavome į Kaltanėnus. Autobusas ūžte ūžė nuo džiaugsmingų mūsų kalbų ir nekantrumo šūksnių. Vieni jaudinosi, kad teks pirmą kartą plaukti baidarėmis, kiti tiesiog plepėjo apie tai, kaip bus smagu ir įdomu. Kelionė tikrai neprailgo ir jau netrukus buvome Kaltanėnų ugdymo ir turizmo centre. Ten mus pasitiko centro direktorius Kęstutis Lisauskas ir supažindino su vietovės planu, bei patalpomis. Apsipratę naujoje aplinkoje ir sutvarkę visus reikalus, susiskirstėme į grupes. Viena grupė važiavo dviračiais, ją sudarė beveik vien tik berniukai, o kita – plaukė baidarėmis. Šioje grupėje buvo daugiausia mergaitės. Žygio metu dviratininkams kelią rodė klasės auklėtoja, o dėl dviražių kilusius klausimus padėjo išspręsti Linas Lisauskas. Baidarininkams vadovavo Kęstutis Lisauskas. Dauguma vaikų ir tėvų iškart suprato, kaip plaukti į priekį, atgal, sustoti. Kai kurie prisipažino, kad plaukioti baidarėmis yra daug sunkiau, nei jie manė. Beplaukdami matėme nuostabią Kaltanėnų apylinkių gamtą, tai labai raminanti ir atpalaiduojanti vieta. Net neabejoju, kad kai kurie atvyks ir kitą vasarą, pavasarį ar ankstyvą rudenį, nes tai yra be galo nuostabi vieta. Iš viso su baidarėmis plaukėme apie 6 kilometrus, bet atrodė, kad nuplaukėme vos keletą. Atvykus į poilsio vietą, mūsų jau laukė dviratininkai, o taip pat ir skanūs bei sotūs pietūs. Pasistiprinę ir truputį pailsėję, apsikeitėme vietomis – dviratininkai plaukė baidarėmis, o baidarininkai važiavo dviračiais. Važiuojant dviračiu, atsivėrė nuostabūs miškai, kuriuose gausiai augo voveraitės. Važiuoti buvo lengva, bendravome su draugais ar tiesiog jaukiai tylėjome ir klausėmės gamtos garsų. Su dviračiais nuvažiavome apie 10 kilometrų. Galbūt šis skaičius ir atrodo didelis, bet kai kartu yra draugai, gamta ir saulė – tai vieni niekai. Atvykę į Kaltanėnų ugdymo ir turizmo centrą, kur ir pradėjome savo kelionę, dalinomės įspūdžiais, pasakojome patirtus nuotykius.
Manau, ši kelionė visiems įstrigo atmintyje kaip linksmas, įdomus ir šiltas nuotykis.
O štai keletas atsiliepimų apie išvyką:
Viktorijos mama:
„Man labiau patiko plaukti baidarėmis. Tai buvo įdomiau, linksmiau, nes buvo šilta, gaivus oras, vanduo, ramybė ir gera kompanija. Labai šaunūs buvo vaikai ir, žinoma, klasės auklėtoja. Tikrai ilgam išliks prisiminimai apie šį žygį, nes tai buvo pirmasis kartas, kai važiavau su dukros klase į žygį. Viskas buvo labai linksma ir smagu.“
Viktorija:
„Labiausiai man patiko plaukti baidarėmis, nes juk kiekvieną dieną tu neturi galimybės su jomis plaukioti, o štai dviračiu galiu važinėtis kiekvieną dieną. Man buvo šiek tiek sunkiau plaukti, nes sėdėjau baidarės gale, o sėdint ten reikia daugiau dėti pastangų.
Dagnės mama:
„Puikiai suorganizuota išvyka, nuostabus oras. Labiausiai man patiko plaukti baidarėmis, iš karto susipratau, kaip reikia plaukti. O Dagnei iš pradžių buvo truputį sudėtinga, bet vėliau apsiprato.“
Dovilė:
„Man taip pat smagiausia buvo plaukti baidarėmis. Žygyje vyravo puiki atmosfera, geriau susipažinome su naujaisiais klasės draugais ir auklėtoja, buvo be galo smagu.“
Skaistė:
„Man dviračiais buvo įdomiau, nes atsivėrė gražesnis vaizdas, o baidarėmis buvo sunkiau, reikėjo nemažai fizinių jėgų.“
Agnė Semėnaitė, 7C klasė
Rugsėjo 8 d. Švenčionių kultūros centre vyko intelektualus komandinis žaidimas- protmūšis, skirtas jaunimo politikos 20-mečiui paminėti. Tarp trijų Švenčionių miesto komandų dalyvavo ir mūsų Švenčionių progimnazijos mokinių ir mokytojų komanda ,,1/6“. Visos komandos rungėsi penkiuose turuose. Kiekviename ture reikėjo atsakyti į dešimt įvairaus pobūdžio klausimų.
Neprailgo laukti galutinių rezultatų, kai paaiškėjo, jog mūsų progimnazijos komanda pasirodė geriausiai ir užėmė pirmąją vietą. Džiaugėmės iškovota pergale, įgytomis žiniomis, nauja patirtimi ir organizatorių įteiktais prizais. Akivaizdu, jog toks žaidimas-protmūšis akivaizdžiai padeda atrasti ir suprasti intelektualios veiklos vertę ir prasmę.
Justė Jasiulianec, 8b klasė