Bendruomenės diena 2019
Karjeros diena 2019
Bendruomenės diena 2018
Bendruomenės diena 2017
Bendruomenės diena 2016
Karjeros diena 2016
Karjeros diena 2014
Padėkos diena 2014m.
Padėkos dienos šventė
Archyvai

Archive for gruodžio 1st, 2016

     Keturias savaites prieš Kalėdas yra Adventas – susikaupimo ir ramybės metas. Jis prasideda ketvirtąjį sekmadienį prieš Kalėdas ir baigiasi gruodžio 25 dieną. Adventas simbolizuoja krikščioniškųjų metų pradžią ir užima ypatingai svarbią vietą tarp krikščioniškųjų tradicijų.

     Šis laikas – tai kvietimas permąstyti galbūt praeinančius metus, nuveiktus darbus, o gal ir nuodugniai ištirti visą savo gyvenimą, susitaikyti su tuo žmogumi, kuris yra kiekvieno mūsų viduje, – galbūt slepiamas, gal pavargęs, gal kankinamas nuolatinių problemų ir nebūtinai prasmingų rūpesčių, gal be galo bailus ir pilnas kompleksų dėl to, kas visiškai nereikšminga ir per daug materialu… Tai dovanojamas laikas – pabandyti suprasti tikrąją Šv. Kalėdų prasmę ir iškilmingumą. Jei to dar niekada neteko daryti, patirsite netgi puikų, atradimų kupiną nuotykį.

  Kviečiame pirmadieniais po antros pamokos į progimnazijos muziejų uždegti Adventinės žvakės, susikaupti, pabūti kartu ir prasmingai pradėti savaitę.

 

Lapkričio 28 d. uždegėme Pirmąją Adventinę žvakę.

Antrąją uždegsime gruodžio 5 d.

Trečiąją – gruodžio 12 d.

Ketvirtąją – gruodžio 19 d.

 

Palaiminto Advento – išgyvenkime jį susikaupę, bet kupini vidinio džiaugsmo!

     Jau penktus metus iš eilės vykdome projektą „Penktokų adaptacija“ ir džiaugiamės jo rezultatais. Projekto ,,Penktokų adaptacija“ dalyvių veiklos įvairios: mokinių stebėsena, individualūs ir grupiniai pokalbiai, anketavimas, susirinkimai, atviros pamokos, konsultacijos ir kt. Smagu, kad įgyvendindami projekto tikslus ir uždavinius dirbame susitelkę ir vieningai, o mūsų penktokai greitai ir lengvai pripranta prie naujos aplinkos, tvarkos, naujų mokytojų ir draugų, kitaip sakant, jų adaptacinis laikotarpis yra trumpas ir nesudėtingas.

      Lapkričio 29 d. progimnazijoje vyko ir penktoji tėvų konferencija „Mano vaikas penktokas“. Pasikvietę mokinių tėvelius drauge apsvarstėme mums rūpimus klausimus – mūsų vaikų, penktokų, pasiekimus, emocinę būseną, šeimos ir mokyklos bendradarbiavimo formas. Konferencijos metu dalinomės patirtimi bei idėjomis apie veiksmingus būdus, padedančius siekti geresnių mokinių mokymosi rezultatų.

      Konferencijos pradžioje dalyvius pasveikino direktorius Jurij Semaško. Vėliau informacija, mintimis ir patarimais dalijosi pranešėjai. Irena Stuglienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pranešime „Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas. Ugdymo(si)galimybės progimnazijoje“ , kalbėjo apie tai, kad bendradarbiavimas naudingas visiems, nes suteikia daugiau informacijos mokytojams ir tėvams, o mokiniai tampa labiau motyvuoti ir pasitikintys savimi, pasiekia geresnių mokymosi rezultatų, nagrinėjo sąsajas tarp ugdymo rezultatų ir mokinių patirčių, aptarė ugdymo procesus, išanalizavo svarbiausius ugdymosi ir mokymosi aspektus, inovatyvių technologijų naudą  progimnazijoje. Progimnazijos psichologė Svetlana Kostina aptarė tyrimo „Penktokų adaptacija“ rezultatus, pakomentavo, nuoširdžiai patarė, į ką atkreipti dėmesį adaptacijos laikotarpiu. Savo patirtimi turint namuose penktoką pasidalino penktokės mama Lina Lukšonienė. Ji sakė, kad perėjus vaikui į penktą klasę, nerimo buvo. Tačiau pasitikint vaiku, jam padedant, nuolat besidomint jo pasiekimais, emocine būsena, bendraujant su mokytojais, adaptacijos laikotarpis, galima sakyti, praėjo nepastebimai. Mergaitė į mokyklą eina noriai, sako, jog viskas patinka, turi draugų.

     Konferencijoje tėvai ir mokytojai kartu su lektore Roma Paukštiene mokėsi valdyti stresą, aiškinosi, kaip sumažinti streso pasekmes, nes, pasak lektorės, ilgalaikis stresas gali labai neigiamai atsiliepti sveikatai. Išmokus jį valdyti, gyvenimas tampa paprastesnis, lengviau valdomos gyvenimiškos situacijos, žmogus tampa geresnės nuotaikos, sveikesnis. Lektorė pateikė kelis streso mažinimo pratimus, patarė dažniau šypsotis, pastebėti gerus dalykus ir juos akcentuoti. Taip pat aiškino ir apie taisyklingas miego pozas, nes nuo miego kokybės labai daug priklauso žmogaus emocinė būsena, darbo našumas ir, be abejo, vaikų ugdymosi rezultatai.

    Apibendrinant konferencijos darbą pažymėta, kad svarbu kalbėtis ir girdėti, domėtis ir rodyti iniciatyvą, ne bėgti nuo problemų, o jas spręsti, taikant įvairias darbo formas, buriant tvirtas komandas, dalinantis atsakomybe. Konferencijos pabaigoje mokinių tėveliai susitiko su klasių auklėtojais.

 

Irena Stuglienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

    Lapkričio 25–26 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ jau šeštą kartą vyko respublikinė švietimo inovacijų paroda „Mokykla 2016“. Parodoje, kurios pagrindinė tema – Gera Mokykla, lankėsi ir mūsų progimnazijos mokinių ir mokytojų grupės. Net dvi dienas ,,švietimo idėjų mugėje”, taip parodą jos atidaryme pavadino švietimo ir mokslo ministerijos kancleris Tomas Daukantas, mūsų progimnazijos inovacijoms neabejinga komanda domėjosi, kaip kurti  gerą mokyklą, kurioje visi dirba ir mokosi su džiaugsmu.

   Pagrindiniame parodos renginyje „Geros mokyklos forumas“, kuriame dalyvavo direktorius Jurij Semaško, direktoriaus pavaduotoja Irena Stuglienė, mokytojas Antanas Vasiliauskas,  buvo aptariami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: kaip ugdyti brandžias, atsakingas, nuolatinio tobulėjimo siekiančias ir ateities pokyčiams pasirengusias asmenybes, kaip mokyklą paversti gyvu organizmu, kuriame patiriamas prasmingas, įkvepiantis, atradimų kupinas mokymasis ir vyksta geranoriškas bendradarbiavimas? Svarstyta, kaip tikslingai panaudoti gausėjančią intelektinės ir technologinės bazės pasiūlą, kodėl šiuolaikinė mokykla turi nuolat keistis ir „save išrasti“? Galų gale, kokia turėtų būti mokykla, kad jį būtų Gera Mokykla?

     Parodoje veikė „Atradimų laboratorijos“, kurios kvietė pasinerti į kūrybinę tiriamąją veiklą. Smalsūs ir žingeidūs mūsų mokiniai ir mokytojai atliko įvairius gamtos mokslų eksperimentus, suprato, ką slepia oranžinė morkos spalva, iš naujo atrado inžineriją ir mechatroniką, praktiškai išbandė virtualios realybės kūrimo galimybes ir kt. Kadangi parodoje buvo 8 laboratorijos, tad širdžiai mielą užsiėmimą atrado kiekvienas. Įdomios ir naudingos medžiagos surado patirtimi besidalijančių valstybinių švietimo centrų, verslo įmonių, nevyriausybinių organizacijų stenduose, organizuotuose mokymuose, konsultacijose.

     Refleksijos progimnazijoje metu mokiniai sakė, jog jiems labai patiko veikla „Stebėk, tyrinėk, atrask“ laboratorijoje.  ,,Stebėjome įdomius eksperimentus – kaip sukurti lietaus debesis, tirštą rūką, išgauti didžiulį sauso ledo muilo burbulą, išsiaiškinti, kodėl balionas, padėtas ant lapo su daug smeigtukų, nesprogsta, kaip vanduo palenda po kolba. Mokėmės pieštukais pradurti pilną maišelį vandens taip, kad vanduo neištekėtų, įsitikinome, jog atmosferos slėgis tikrai egzistuoja. Šios tiriamosios veiklos paskatino dar labiau domėtis supančia aplinka, stebėti, tyrinėti ir atrasti sau naujus, nežinomus, bet naudingus ir įdomius dalykus”, – patirtimi dalijosi mokiniai. Taip pat jie akcentavo ir didžiavosi, kad parodoje, apžiūrinėdami mokyklų įrangą, technologijų priemones, jautėsi daug žinantys, turintys patirties, nes, anot mokinių, „mūsų progimnazijos edukacinėje laboratorijoje mes jau beveik metus mokomės dirbti su robotais, 3D projektoriumi, naudojame daugiafunkcines staklytes, o pamokose naudojamės interaktyviomis lentomis“. Tačiau mokiniai buvo žingeidūs, smalsūs ir nepraleido pro akis naujų vadovėlių, interaktyvių mokymosi įrankių, kurie, jų manymu, dar labiau praturtintų mūsų turimų priemonių bazę. Paskatinti naujovių ir atradimų, mokiniai ,,kvietė” mokytojus kartu eksperimentuoti, mokytis tiriant, dar plačiau taikant inovatyvias technologijas. Tokių idėjų kupini į refleksiją rinkosi ir mokytojai. Jie, savo ruožtu, dalijosi mintimis apie mokymo naujoves, demonstruotas alternatyvias ir tradicines ugdymo metodikas ir ugdymo priemones, pristatytus naujus ugdymo projektus.  Kalbant apie mokyklų įrangą, mokytojai sakė, jog didelės nuostabos nebuvo, nes nemažai dalykų, kurie buvo parodoje, yra mūsų progimnazijoje. Nepaisant to, jog mokytojai jau dirba inovatyviai, sėkmingai naudojasi interaktyvaus mokymo ir mokymosi galimybėmis, parsivežė daugybę naujų idėjų, kurių viena tuoj pat imta įgyvendinti – ruošiamasi tradicinį skambutį pakeisti muzikiniu automatiniu skambučiu.

    Tikimės, jog pasitikėjimas, ryžtas, entuziazmas veikti drąsiai, tęsti pradėtus darbus ir imtis naujausių kūrybiškų ir netikėtų iniciatyvų, bus svarus indėlis į progresyvios, kuriančios, atsakingos ir klestinčios Geros progimnazijos kūrimą.

 

Irena Stuglienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

Rekvizitai

Švenčionių progimnazija
Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Lentupio g. 32,
LT-18126 Švenčionys
Tel. (8 387) 51 732
El.p. info@svprogimnazija.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas 190505971

Pamokų laikas

Visomis savaitės dienomis, išskyrus trečiadienį
1. 8.00- 8.45   (10 min.)
2. 8.55 – 9.40  (20 min)
3. 10.00- 10.45 (20 min)
4. 11.05-11.50  (20 min)
5. 12.10-12.55  (20 min)
6. 13.15-14.00 (5 min)
7. 14.05-14.50  (5 min)
8. 14.55-15.40

Trečiadieniais
1. 8.00- 8.45   (10 min.)
2. 8.55 – 9.40  (20 min)
3. 10.00- 10.45 (20 min)
4. 11.30-12.15  (45 min)
5. 12.35-13.20  (20 min)
6. 13.40-14.25 (5 min)
7. 14.30-15.15  (5 min)

Tvarkaraščiai

Pamokų tvarkaraštis I pusm.

Neformaliojo švietimo tvarkaraštis
Mokyklinių autobusų tvarkaraštis

Valgiaraščiai

Mokamas maitinimas

Nemokamas maitinimas

Nuorodos

Naudinga informacija:

Olweus(OPKUS)

Dienynas

Elektroninis pažymėjimas

 

Vaikų linija

Tėvų linija

Perspėjimas ir informavimas

Informacinė sistema

Švietimo naujovės

Rajono aktualijos

2016 m. gruodžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Lap   Sau »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031